فعلا محاسبه

بیشتر یادداشت ها و خاطرات شخصی
منوی بلاگ

فعلا محاسبه

بیشتر یادداشت ها و خاطرات شخصی





چند لحظه با احکام 1

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ
کلا دوست دارم چیزی یاد میگیرم به دیگرون بگم ( یه همچین آدم خوبی ام من، بگید ماشاءالله)

یه طرحی به ذهنم رسیده برا فضای حقیقی اینجا تست میکنم اگه جواب داد بعدا اونجا ادامه میدم

آیا میدانید ؟؟؟

مستحب است در تمام نمازها، در رکعت اول، سوره ی «قدر» و در رکعت دوم سوره «توحید» خوانده شود و همچنین

مستحب است بعد از خواندن سوره ی توحید، یک یا دو یا سه مرتبه بگوییم : «کَذالِکَ اللهُ رَبّی» یا سه مرتبه بگوییم «کَذالِکَ اللهُ رَبُّنا»

نکته ش اینجاس خیلی ها فکر میکنن ( یکیش خودم، تو اطرافیانم هم پرسیدم اکثرا نمیدونستن ) این ذکر باید قبل از قنوت گفته شود در حالی که اینطور نیست ، و باید بعد از سوره ی توحید گفته شود

التماس دعا

نظرات  (۵)

جایی از امام معصوم (ع) خواندم خواندن یک مرتبه سوره ی کافرون در یک رکعت از یک نماز واجب فرد را اگر شقی باشد سعید و خوشبخت می کند
(نقل به مضمون).التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم
مطلب خوبی بود..ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

التماس دعا
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۵ میلاد پسندیده
احکام بود این؟! :|
پاسخ:
چی بود پَ ؟
ماشاءالله
پاسخ:
حزب الله
طرح خوبیه
اما باید بازار تشنه بشه بعد جنس بریزی توش
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی