فعلا محاسبه

بیشتر یادداشت ها و خاطرات شخصی
منوی بلاگ

فعلا محاسبه

بیشتر یادداشت ها و خاطرات شخصی





به تعقیب رجب بودم که شعبان المعظم شد

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 


دوباره سایه ی ماه کریمی از سرم کم شد// به تعقیب رجب بودم که شعبان المعظم شد

سلام ای ماه شعبان، ماه منجی، ماه پشت ابر //که از مهرت ظهور حضرت قائم مسلّم شد





رجب هم کم کم داره غروب میکنه، ما هم همچنان همونی که بودیم هستیم

خدایا کمک کن شعبان المعظم رو از دست ندیم

بعد از نماز صبح بود، داشتم با خودم حساب کتاب میکردم، خوندن سوره توحید تقریبا هشت ثانیه طول میکشه، یه ثانیه هم گذشت میکنیم اصلا نه ثانیه !

هر یه مرتبه لااله الّا الله هم یک ثانیه طول میکشه


جایی بودیم یه استادی میفرمودند در رجب هرکاری نکردید لااقل هزار مرتبه ذکر لااله الّا الله رو بگید همین طور هزار مرتبه سوره توحید رو بخوانید

جانِ من، نگید وای چقدر زیاد، چون با یه حساب سر انگشتی و اون زمانهایی که بالاتر گفتم، سر جمع یه 2.5 ساعت و یه حدود نیم ساعت وقت میبره ( کلا سه ساعت )


کل ماه رجب امسال 696 ساعتِ، که داره تا چند ساعت دیگه هم تموم میشه، رسما سه ساعت تو این همه ساعت گمِ 


تهِ تهِ حساب کتابم دیدم خیلی عقبم :(


دعا بفرمایید

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۹
mohasebe

نظرات  (۱)

تذکر به جایی بود، ماجور باشید
پاسخ:
ممنون، لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی